środa, 15 maja 2013

KONIEC

Hej ;) Długo nie pisałam. Minęły już około 2 miesiące od czasu, kiedy rozpoczęłam dzieje Małgorzaty. Nadszedł kres całej historii. Miałam pomysły, jak dalej rozbudować historie, ale nie potrafiłam jej wpleść w życie. Miliony nowych wątków mnie rozpierały od środka i nie potrafię nic nowego napisać. Pomysł o powstaniu bloga był nagły i nieprzemyślany. Nie żałuję, że go założyłam, ale nie jest to najlepsze to w życiu zrobiłam. Planuję zrobić sobie krótką przerwę, a następnie rozpocząć nową historię na nowym blogu. Jest mi szkoda waszych komentarzy i tych wyświetleń, ale nie potrafię inaczej.m Długo zastanawiałam się nad tym czy nie napisać kolejnej części, ale to bez sensu. Nie chce jednak was zniechęcać. Co o tym myślicie? Nie chciałabym stracić czytelników, ale wydaję mi się, że to opowiadanie nie jest warte chociażby najmniejszej uwagi. Takie jest moje zdanie. Planuję rozpoczac nową historię z pewnością lepszą od tej. To trudne, ale prawdziwe. Chcę poznać wasze zdanie w tej kwestii. Wiem, że to głupie urywać w takim momencie, ale dalsze losy wymyślałam na bieżąco, a taki obrót spraw nie ma żadnego sensu. Trudno jest mi się z wami rozstawać, dlatego jeszcze tego nie robię. Przepraszam, że piszę te słowa. Z jednej strony szkoda mi tych czekających osób, z drugiej ja nie wycisnę nic innego z tej historii. Na początku planowałam 107 rozdziałów i barwny koniec, teraz zbyt dużo pomysłów, których nie powiążę. Historia stała się bardzo monotonna, dlatego myślę, że pora to zakończyć. Wiem, że będziecie zawiedzeni, ale wątpie, że zmienie zdanie.......
Przepraszam.
~aloone321

23 komentarze:

  1. Mh, ten blog wcale nie jest taki zły ;) Jest serio dobry! No ale cóż, nie gniewam się na Ciebie, w pełni Cię rozumiem ;) No i masz to u mnie jak w banku żę będe czekać na następny blog ;) Pozdrawiam, Klaudia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;)
      Pozdrawiam Julia

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za miłe pożegnalne słowa ;) Już rozpoczełam pracę nad kolejną powieścią, która wkrótce będzie dostępna ;) Będe dodawała z tego konta, lecz na innej stronie ;>
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Ok, tylko pamietaj zeby podac nam koniecznie link to tego cuda ;)

      Usuń
  2. blog jest świetny ale cię rozumiem , jeśli nie ten to następny :) dodaj szybko ten nowy blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cię, taka szkoda :c tyle przegrać, a może jednak zmienisz kiedyś zdanie?;>
    pozostaje mi jedynie czekać na nowego bloga :D
    pozdrawiam, Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Szkoda mi waszych komentarzy i tych już prawie 18 tysięcy wyświetleń, ale będe dążyła do tego, aby nowa historia była jeszcze popularniejsza ;) Do zobaczenia wkrótce! ;>

      Usuń
  4. Rozumiem.. ale... starsznie szkoda♥ tak kochalam cie czytac ♥ Jeeezuu ; < ; ( ♥ Przykro mi ♥ ; ( ale jak bd nowy blog daj w komentarzu link! ♥ /Adaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko dodam pierwszy rozdział na nowego bloga to oczywiście umieszczę tu linka.
      I kto wie? Może kiedyś wrócę na stare śmieci...

      Usuń
  5. Ja jestem za ciągnięciem dalej historii. Mogę nawet pomóc w pisaniu, powiązaniu wszystkiego. Bylebyś nas nie zostawiła! <3
    U mnie, jeśli masz ochotę, to nowy rozdział - www.siatkarskimioczamiwidziane.blogspot.com
    Trzymaj się, głowa do góry i czekamy na Twoją ostateczną decyzję.
    Buziaki - volleyballdreams ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, ale decyzja już zapadła ;c Bardzo ci dziękuję za chęć pomocy, to bardzo miłe z twojej strony ;) Do zobaczenia na noim nowym blogu ;)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  6. Eee no nie ma takich.. Musisz walczyc do końca! Jam nasi siatkarze :) i kontynuować opowiadanie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, bardzo mi miło i dziękuję ;)
      Jednak postanowiłam już ;> Chcę jak najszybciej założyć nowego bloga i nie trzymać was w niecierpliwości ;) A obiecujecie, że tamtego też będziecie czytać? ;3

      Usuń
  7. No trudno ;C <3 ale lajf is brutal >.< Dodaj link do nowego bloga w komentarzu ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy tylko dodam nowy rozdział w nowej historii to od razu was tutaj o tym poinformuję ;)
    Planowałam również założyć nowe bloggerowe konto, ale nie chcę tak mieszać i zostanę przy tym ;)
    Ewentualnie zmienię nazwę ;) DO zobaczenia wkrótce kochani ;*.

    OdpowiedzUsuń
  9. nowe opowiadanie też będzie związane z siatkarzami?

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz już bloga ♥ ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest już nowy blog? :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni temu go stworzyłam ;) Zaraz podam adres ;>

      Usuń