sobota, 9 marca 2013

Rozdział 9 part I

Rozdział IV part 1

        
                     Kolejny szary, smutny dzień. Bynajmniej tylko z pozoru. Wstałam, dogłębnie się przebudziłam i sprawdziłam pocztę elektroniczną. Z ogromną nadzieją i błyskiem w oczach liczyłam, że tajemniczy anonim napisał ponownie. Wszystko wskazywało na to, że nawet jeszcze mojego listu nie przeczytał. Z żalem zamknęłam laptopa i udałam się do łazienki, aby wziąć orzeźwiający prysznic. Potrzebowałam zaledwie 30 minut, aby się całkowicie ogarnąć. Pospiesznym krokiem wyszłam z pokoju, aby odwiedzić chłopaków. Tym razem zapukałam, aby nie zastać Winiara w ręczniku albo w innym nietypowym zdarzeniu. Otworzył Mariusz, który wychylił głowę zza futryny i jak "Agent 007" obejrzał się na prawo i na lewo..

- A tobie co odbija?

- Czysto. Możesz wchodzić.
- Hahahahahahahahaha, Mariusz daruj XD

Weszłam do ich pomieszczenia hotelowego i rozgościłam się. W sumie jak dla mnie nic nowego. Typowy męski bałagan. Porozrzucane ubrania, słone przekąski i nieporządek.


- Wpadłam, aby zaplanować Ady urodziny. Myślę, że dziś jestem w pore?

- Wszystko już jest gotowe. Niczym się nie przejmuj. 
- Jak to gotowe? Robiliście coś za moimi plecami?
- I to dużo. Twoim zadaniem jest tylko zaprowadzić Adę na ten adres o godzinie 18.00.
- No okej, ale co mam robić to tej pory?
- Wyjdź z nią na miasto, idźcie na zakupy, do kina. Gdziekolwiek.
- W sumie taki układ mi pasuje. Zgoda!

W tym momencie z łazienki wyszedł Michał. Jego długie, mokre włosy lekko opadały na umięśnione barki. Widać było, że lekko się speszył widząc moją twarz. Szybko jednak powrócił "na ziemię" i  wdrążył się w rozmowę.


- Ustaliliście już sobie wszystko? - zapytał

- Tak już wszystko gotowe. Ja zabieram Adę, a ty i Mariusz szykujecie imprezę. Trochę boję się zostawiać was samych, ale cóż. Takie życie.
- Spokojnie słońce! Chatka nie pójdzie z dymem, a Resoviacy przybędą dopiero o 17.00 więc też nie zdążą się jeszcze upić.
- Liczę na was. Idźcie teraz na śniadanie, aby Ada was nie spotkała. Pójdę z nią za pół godziny, a potem do spa.
- Spa? Mariusz mówił coś o kinie.
- My też musimy się jakoś przygotować!
- No dobrze, niech ci będzie.

Pocałowałam Michała w policzek na pożegnanie i wyszłam. Czułam to jak odprowadzał mnie wzrokiem, aż do momentu, gdy przeszłam przez próg. Będąc już z dala od siatkarzy oparłam się o drzwi do mojego pokoju i zsunęłam się w dół. Zaczęłam rozmyślać o tym co się wczoraj zdarzyło. Szybko z transu wybudziła mnie Ada, która wrzeszczała, bo nie mogła znaleźć lokówki. 


- O kurde! Za pomniałam! - powiedziałam zrywając się z miejsca i biegnąc do Ady. - Ada lokówka jest w kuchni! - krzyknęłam

- A co lokówka może robić w kuchni?
- W lodówce dokładniej. Przepraszam, ale wczoraj jak sięgałam po coś do picia to niechcący ją tam położyłam.
- Wariatka!! O czym ty myślisz głupolu?

Po tym jak Ada już odstawiła się błysk, zeszłyśmy do restauracji hotelowej spożyć posiłek. Co około sześć minut do przyjaciółki dzwonił kolejne telefony z życzeniami. Mama, tata, rodzeństwo cioteczne, wujostwo i dalsi krewni. Nie mogłam z nią zamienić ani jednego słowa. Na reszcie po 20 minutach rozmów usiadła spokojnie do stołu.


- Dziś zabieram cię do spa!

- Do spa? Myślałam, że dzisiejszy dzień spędzę z Mariuszem... Tak właściwie gdzie on jest?
- Nie, spędzisz go ze mną. Mariusz poszedł dziś z Michałem na siłownię. Widziałam ich jak wychodzili z torbami sportowymi.
- Zapomniał, prawda?
- Okaże się potem. A teraz jedz, bo zaraz wychodzimy. 

Ada uwinęła się w niecałą minutkę. Potem poszła do apartamentu zabrać torebkę i inne konieczne rzeczy, a ja wysłałam smsa do Michała.

- "Przynęta zastawiona"
- "Ogromna szkoda, że urodziny Ady wypadają właśnie dziś. Miałem inne plany, związane z tobą... ;*"


Ooo jakie to słodkie! W tym momencie wróciła Ada, więc telefon włożyłam do kieszeni i podeszłam do portiera prosząc go o zamówienie taksówki. Pojazd przyjechał w ekspresowym tempie. Udałyśmy się do pobliskiego spa. Najpierw masaż gorącymi kamieniami. Kazano nam się rozebrać i położyć na miękkich łóżkach.

- Witam, nazywam się Martino. Wasz prywatny masażysta. To ja może zajmę się tobą złociutka, a tobie zaraz przydzielę innego mistrza. Jak się pani nazywa?
- Gosia
- Witam pani Gosiu bardzo mi miło - powiedział całując mnie po ręce - Koleżanka jak się zwie?
- To jest Ada.
- Dzień dobry również pani. Arnold się panią zajmie. Życzę miłego wypoczynku!

Muszę przyznać, że Martino miał boskie palce. Bardzo również spodobało mi się jego nazwisko, bo wiem była to zbieżność z Mateo Martino - przyjmującym z Jastrzębia. Tak czy owak pierwsze 30 minut spędziłam w raju. Następnie wybrałyśmy się na kąpiel błotną. Ada była przeciwna, ale udało mi się ją zmusić.

- Czy to twój prezent na moje urodziny?
- A czy już nie mogę zabrać koleżanki do spa?
- Hahahah, no tak, możesz. Jak ci się układa z Michałem?
- Idiotko przestań! - chlapnęłam ją błotem - Na razie to tylko przyjaciel.
- Pff, jasne. Widziałam ten wczorajszy incydent.
- No właśnie! "Incydent"
- Ale przyznaj, że ci się podoba!
- Jak cholera... Przystojny, zabawy, miły dobry, opiekuńczy, silny.... - zaczęłam wyliczać
- Wiedziałam skarbie, wiedziałam...
- Ty lepiej opowiadaj jak u Mariusza.
- Tak naprawdę to od czasu wczorajszego obiadu ze sobą nie rozmawialiśmy. Nie wiem co się stało.
- Uwierz, że on jest zajęty.
- E, wy. Co wy znowu kombinujecie?
- My? Nic!
- Kłamiesz, kłamiesz nos ci rośnie.
- Da dużo bajek w dzieciństwie, Ada.
- Hahaha


I dokładnie w takim humorze spędziłyśmy ranek oraz popołudnie.  Wspaniała atmosfera w gronie najbliższej mi osoby. Wychodząc ze spa Martino poprosił mnie o numer telefonu. Byłam totalnie zszokowana i nie wiedziałam co zrobić, dlatego w panice podałam mu wizytówkę. O 13.00 opuściłyśmy spa i poszłyśmy na zakupy. Jak zwykle odbyły się bardzo wolno, ale i owocnie. Odwiedziłyśmy ulubione marki i sklepy zabierając wszystko po kolei do przymierzalni. Po udanym dniu powróciłyśmy do pokoju.

- Ale jestem padnięta. Pójdę do chłopaków. Może już wrócili z siłowni.
- Nie możesz tam iść!
- Boo?
- Bo przed chwilą weszła do nich sprzątaczka!
- To dlaczego u nas nigdy nie była? Gośka nie ściemniaj.
- No nie możesz i tyle. Zaufaj...
- Ale ja chcę się zobaczyć z Mariuszem!
- To poczekaj 15 minut. Ogarnę się i pójdziemy razem.
- Okej.

W tym momencie dostałam smsa. Wzięłam telefon oraz torbę i zamknęłam się w łazience.
- "Wszystko już gotowe. Czekamy na jubilatkę i piękną ;*"

To był Winiar. Kamień spadł mi z serca. Na szczęście uwinęli się dość szybko z przygotowaniem. Z torby wyciągnęłam kremową sukienkę z małym dekoltem z długością do ud. W mgnieniu oka sukienka lekko opinała się już na mnie. Wyszłam z łazienki. Ada spojrzała na mnie znacząco. Pewnie dziwiła się dlaczego tak wyglądam. Jednak ja tylko nasączyłam usta szminką, chwyciłam Adę za rękę i wybiegłam z pokoju.

- Gośka, pokój chłopaków jest w przeciwną stronę! - krzyknęła Ada

Starałam trzymać się ją wystarczająco mocno, aby mi się nie wyrwała. Było zimno, ale mimo tego wyszłam z nią na dwór. Przeszłyśmy jeszcze kilkaset metrów i byłyśmy już na miejscu.

- Gotowa?
- Zmęczona, przeziębiona i zziajana, ale na pewno nie gotowa. Z resztą na co?
- Wchodź! - powiedziałam popychając Adę na drzwi.

Dziewczyna weszła do środka i zauważyła dekoracje, stoliki z alkoholem oraz jedzeniem, balony i w centralnym miejscu tort.

- Co my tu robimy? - powiedziała Ada odwracając się w moją stronę
- NIESPODZIANKA!!! - krzyknęli goście, którzy wyłonili się zza swoich kryjówek.

Z głośników zaczęła lecieć rozrywkowa muzyka. Do szczęśliwej Ady zaczęli podbiegać goście. Byli to głównie siatkarze z Resovi i Skry. Wśród nich dostrzegłam: Cupkovica, Atanasijevica, Zatorskiego, Muzaja, Bonifante, Achrema, Zbyszka Bartmana, Ignaczaka, Lotmana, Nowakowskiego, Kłosa oraz Kosoka. Wśród nich nie zabrakło również Michała Łaski, Kubiaka, Wojtaszka, Bontje, Gierczyńskiego i Tischera oraz Holmesa. Wszyscy składali dwudziestopięciolatce życzenia. Od razu po nich Mariusz porwał ją na parkiet i mocno do siebie przytulił. Ja udałam się do baru gdzie siedzieli już Resoviacy. Zajęłam miejsce koło Lotmana i Nowakowskiego. Paul wyglądał bardzo uroczyście. Miał na sobie białą koszulę wpuszczoną w czarne spodnie garniturowe. Zauważyłam, że jego marynarka leży na krześle obok. Piter nie przywiązał zbyt dużej wagi do swego wyglądu. Elegancka koszula i spodnie. Wielkie mi coś.

- Hej panowie. Można się dosiąść?
- Jasne zapraszamy! - powiedział Lotman
- Gosia jestem tak dla jasności.
- Cześć Gosiu. Ja jestem Paul, a to Piotrek.
- Hahah dziwna zbieżność. Nie musicie mi dalej nic o sobie opowiadać. Znam wikipedie na wylot.
- Napijesz się? - spytał Lotman podając mi kieliszek wódki
- Jasne, z chęcią.

Pod wpływem alkoholu bardzo dobrze nam się rozmawiało. Poruszaliśmy tematy nieba i ziemi. Nikt nie miał prawa nam przerwać, a tym bardziej Kosok, który co chwilę podchodzić prosząc mnie do tańca. Niestety po poprzednim bieganiu z hotelu aż tu moje nogi odmówiły posłuszeństwa. Zwłaszcza dlatego, że biegłam w szpilkach.

- Może zatańczymy? - spytał Lotman
- Nogi mnie booolą... - powiedziałam patrząc na stopy
- Potem wymasuje, a teraz zapraszam.

Uśmiechnęłam się gorąco i powirowałam na parkiet. Przyznam, że Paul był wspaniałym tancerzem! Doskonale mnie prowadził. Obrót, wymach i piruet. Był naprawdę bardzo dobry. Na pewno kiedyś pobierał lekcji tańca, bo nie możliwe żeby dwumetrowy siatkarz był tanecznym samoukiem. Co chwilę schodziliśmy z parkietu, aby wypić kolejny kieliszek. Staliśmy się główną atrakcją wieczoru. Podczas szybszych kawałków nogi same mi tańczyły, podczas wolniejszych to Paul mną prowadził. Przetańczyliśmy razem w sumie 11 kawałków. Odmówiłam mu kolejnego i usiadłam na sofie obok Mariusza, który z tęsknotką patrzył na Adę tańczącą z Kubiakiem.

- Jak kocha to wróci... - powiedziałam śmiejąc się

Michał podał mi kolejny kieliszek. Tym razem wina.

- Za Adę! - zaproponował toast

Stuknęłam się z nim kieliszkiem i "wygulgałam do dna". Po kątach sali tanecznej szukałam Winiara. Nigdzie nie mogłam go znaleźć. W końcu sam do mnie podszedł i poprosił o taniec. Wyglądał naprawdę bajecznie. Nawet nie wiem kiedy zdążył się przebrać. Miał na sobie granatową koszulę z kieszonką, do której była włożona różyczka oraz spodnie garniturowe. Każdy siatkarz wyglądał uroczo w takim „przebraniu”. Michał podał mi rękę i zaprowadził na parkiet. Wtedy z głośników rozległ się nasz ulubiony kawałek "Time of my life" z filmu Dirty Dancing. Wirowaliśmy na parkiecie przez cały utwór. Michał również doskonale tańczył, jednak we wszystkich ruchach przegrywał z przyjmującym Resovi. Gdy nadszedł najważniejszy moment utworu przyjmujący zatrzymał się. Objął mnie w talii i spojrzał na mnie swoimi głębokimi oczami. W jego ramionach czułam się tak bezpiecznie! Następnie chwycił mnie i gwałtownie wychylił trzymając przy tym głowę. Czułam jego dotyk, oddech, a przede wszystkim obecność. Michał uśmiechnął się do mnie pięknie i….

_______________________________________________________
Oto część pierwsza 9 rozdziału ;D Mam nadzieję, żę nie zanudziłam was na śmierć. Rozdział długi, ale chyba ciekawy xd  Myślę, że choć trochę przypadło wam do gustu ;D Zaraz dodam drugą część ;> Jak myślicie jak to potoczy się dalej? 

Wczoraj był Dzień kobiet. Dostałam parę oficjalnych życzeń, czekoladki i kwiatka. Teraz zaczął się rok mężczyzn... Ogólnie to wciąż jestem chora, więc nie wiem czy będę chodzić do szkoły. Oficjalnie dziękuję Wojtkowi za wspaniałe życzenia ;* Wczorajsza przegrana ZAKSY trochę wprawiła mnie w osłupienie, ale gratulacje dla Jastrzębia! <3 Ciekawe jak będzie z pozostałymi meczami ;)
~aloone321

53 komentarze:

  1. Świetnego masz bloga! :)
    I do tego jesteś moją imienniczką! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)
    http://pilemwspale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;P Ty też Julka? Dużo nas xd Zaraz wstąpię ;) Pozdrawiam i miłego ;D

      Usuń
  2. Świetnee! <<3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I'll immediately grasp your rss as I can not to find your e-mail subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you've any?
    Please permit me know so that I could subscribe.
    Thanks.

    my web site aunt jemima corn meal coupons

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, I do think this is an excellent web site. I stumbledupon
    it ;) I will revisit yet again since I saved as a favorite
    it. Money and freedom is the greatest way to change, may
    you be rich and continue to help other people.



    Here is my web blog; Ragu alfredo sauce coupons

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I am waiting for your further post thank you once again.


    My page ... pink lemonade powerade

    OdpowiedzUsuń
  6. Generally I don't read article on blogs, however I would like to say that this write-up very forced me to try and do it! Your writing style has been surprised me. Thanks, very great article.

    my blog; review pelembab clean and clear

    OdpowiedzUsuń
  7. you are in reality a good webmaster. The website loading velocity is amazing.
    It sort of feels that you're doing any distinctive trick. Also, The contents are masterpiece. you've
    performed a magnificent activity in this matter!


    My web-site ... zidainis purina galvu

    OdpowiedzUsuń
  8. You could certainly see your expertise in the
    work you write. The sector hopes for more passionate writers like you who are not afraid to say how they believe.
    Always follow your heart.

    Also visit my page - missouri whitetail hunts

    OdpowiedzUsuń
  9. Good info. Lucky me I discovered your website by
    chance (stumbleupon). I have bookmarked it for
    later!

    Here is my website: aldi simply orange

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, Neat post. There is a problem together
    with your website in web explorer, could check this?
    IE still is the marketplace chief and a huge element of folks will leave out your fantastic writing because of this problem.


    my page coupons for kotex u pads

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey I know this is off topic but I was wondering
    if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.

    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Feel free to visit my webpage; does philadelphia cream cheese have animal rennet

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where I could locate a
    captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding one?
    Thanks a lot!

    Feel free to surf to my page review millennium maxwell house nashville

    OdpowiedzUsuń
  13. This article offers clear idea in favor of the new visitors
    of blogging, that really how to do blogging.

    Look at my web-site :: kroger digiorno pizza

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm undoubtedly enjoying your blog and look
    forward to new posts.

    Feel free to visit my webpage ... what happened to rico suave

    OdpowiedzUsuń
  15. whoah this weblog is magnificent i really like reading your posts.
    Stay up the good work! You already know, lots of persons are looking round for
    this information, you could aid them greatly.



    Feel free to surf to my web blog stouffers entree coupons

    OdpowiedzUsuń
  16. I really love your website.. Very nice colors & theme. Did you develop this
    web site yourself? Please reply back as I'm attempting to create my own personal blog and would like to know where you got this from or exactly what the theme is called. Many thanks!

    my website does eukanuba have corn

    OdpowiedzUsuń
  17. I've read some good stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting. I surprise how much effort you set to make the sort of fantastic informative website.

    Stop by my web-site; target angel soft

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey just wanted to give you a quick heads up and let
    you know a few of the pictures aren't loading correctly. I'm not sure why but I think its a linking issue.
    I've tried it in two different internet browsers and both show the same results.

    My site ... neutrogena Face lotion coupons

    OdpowiedzUsuń
  19. whoah this weblog is great i love reading your posts.
    Keep up the great work! You recognize, a lot of people are searching around for this information, you
    can aid them greatly.

    Check out my page :: Baked Ziti With Philadelphia Cream Cheese

    OdpowiedzUsuń
  20. My spouse and I absolutely love your blog and find the majority of your post's to be just what I'm
    looking for. Do you offer guest writers to write content for yourself?
    I wouldn't mind composing a post or elaborating on some of the subjects you write about here. Again, awesome site!

    Here is my blog post ... gatorade coupons april 2011

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks , I have just been looking for info approximately this subject
    for a long time and yours is the greatest I've came upon till now. But, what in regards to the bottom line? Are you certain about the supply?

    My web-site dawn coupons printable 2011 canada

    OdpowiedzUsuń
  22. I like what you guys are up too. This kind of clever
    work and reporting! Keep up the awesome works guys I've you guys to our blogroll.

    My webpage - lip piercing dial soap

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello, the whole thing is going perfectly here and ofcourse every one is sharing facts,
    that's truly fine, keep up writing.

    Also visit my webpage ginger lipton tea

    OdpowiedzUsuń
  24. Woah! I'm really enjoying the template/theme of this site. It's simple, yet effective.

    A lot of times it's very hard to get that "perfect balance" between usability and appearance. I must say that you've done a amazing job with this.
    Also, the blog loads extremely quick for me on
    Opera. Excellent Blog!

    Also visit my web blog - loreal coupons april 2011

    OdpowiedzUsuń
  25. What's up, just wanted to tell you, I loved this post. It was inspiring. Keep on posting!

    Here is my web site ... coupons for winter silk

    OdpowiedzUsuń
  26. There is definately a lot to find out about this subject.
    I love all of the points you made.

    Have a look at my page target powerade coupons

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello, its nice post concerning media print,
    we all understand media is a great source of facts.

    Feel free to surf to my homepage - campbell's kettle soup coupons

    OdpowiedzUsuń
  28. As the admin of this website is working, no question very quickly it will be well-known, due to its feature contents.


    Review my site; igamershood.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Do you need to boost your outfit or fashion? Or possibly you desire buying a gift for the
    pal? In either case, fairly useful.

    My web site - tag heuer outlet

    OdpowiedzUsuń
  30. Excellent blog you have got here.. It's hard to find excellent writing like yours these days. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

    my web page: kraft cheese coupons com

    OdpowiedzUsuń
  31. I am really loving the theme/design of your blog.
    Do you ever run into any browser compatibility problems?
    A number of my blog audience have complained about my site
    not operating correctly in Explorer but looks great in Safari.

    Do you have any ideas to help fix this issue?

    Feel free to surf to my web blog coupons for chobani

    OdpowiedzUsuń
  32. I do believe all the ideas you have offered on your post.
    They are really convincing and will certainly work. Still, the posts
    are too quick for starters. Could you please extend them a bit from subsequent time?
    Thank you for the post.

    Also visit my site: healthy choice free coupons

    OdpowiedzUsuń
  33. I'm curious to find out what blog platform you have been utilizing? I'm experiencing some small security problems with my latest site
    and I would like to find something more safe. Do you have any solutions?


    my webpage; printable coupons for dial soap

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! This blog looks exactly like my old one!
    It's on a completely different topic but it has pretty much the same layout and design. Wonderful choice of colors!

    Also visit my blog - where do i find lysol coupons online

    OdpowiedzUsuń
  35. I enjoy what you guys are up too. This sort of
    clever work and exposure! Keep up the very good works guys I've added you guys to our blogroll.

    my web page :: olay body soap coupons

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks for another informative site. Where else may I am getting that kind of info written in such a
    perfect way? I have a mission that I am just now running on, and I have been at the look out for such
    information.

    Also visit my blog post - www.cimbomfan.com

    OdpowiedzUsuń
  37. I think the admin of this website is really working hard for his
    website, as here every data is quality based stuff.



    Check out my web site ... coupons for ronzoni healthy harvest pasta

    OdpowiedzUsuń
  38. There is certainly a great deal to find out about this issue.

    I really like all the points you've made.

    Also visit my homepage airwick coupons Nz

    OdpowiedzUsuń
  39. Hello there! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my
    comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having problems finding one?
    Thanks a lot!

    Feel free to surf to my website :: walmart coupons kotex

    OdpowiedzUsuń
  40. Here are some suggestions for acquiring the correct piece
    for your lady within your life.

    Have a look at my website - tag heuer aquaracer 500m

    OdpowiedzUsuń
  41. Hurrah, that's what I was exploring for, what a information! existing here at this web site, thanks admin of this site.

    Here is my web site living rich with coupons barilla

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi there! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog.
    Is it very difficult to set up your own blog?

    I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinking about creating my own but
    I'm not sure where to start. Do you have any points or suggestions? Appreciate it

    Review my web site - kleenex on The Go Coupons

    OdpowiedzUsuń
  43. I have been browsing online more than 2 hours today, yet I never found any interesting article like yours.
    It is pretty worth enough for me. In my opinion,
    if all site owners and bloggers made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before.


    Here is my weblog; www.publicservicebroadcasting.org

    OdpowiedzUsuń
  44. Have you ever observed your self within the mirror and questioned what was missing?
    Your garments appear great, your socks match, and also you put your shoes on properly,
    but some thing is off. tag heuer link calibre 36 is what
    is missing.Even the easiest piece can unite your outfit.

    OdpowiedzUsuń
  45. It's impressive that you are getting thoughts from this post as well as from our dialogue made at this time.

    Here is my web site: slim fast mix coupons

    OdpowiedzUsuń
  46. This article provides clear idea in favor of the new visitors of blogging,
    that really how to do blogging.

    My web blog; pampers flushable wipes coupons

    OdpowiedzUsuń
  47. Nice weblog right here! Also your web site rather a lot up fast!
    What web host are you the use of? Can I am getting your affiliate link for your host?

    I want my website loaded up as fast as yours lol

    Here is my blog post :: vglounge.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Useful information. Fortunate me I discovered your site by chance, and I'm surprised why this twist of fate didn't came about in advance!
    I bookmarked it.

    Here is my weblog :: pharmacy technician salary nyc

    OdpowiedzUsuń